OPĆI UVJETI PRODAJE I POSLOVANJA PROTEOS USLUGE D.O.O.

Proteos usluge d.o.o., Vukovarska 59, 21000 Split, OIB 92576214959, je trgovačko društvo registrirano za proizvodnju, veleprodaju i maloprodaju hrane pri Trgovačkom sudu u Splitu, sa adresom sjedišta Vukovarska 59, 21000 Split. Na adresi u Splitu, stjecajem okolnosti i aktualne pravne regulative se nalazi samo i isključivo registrirana adresa sjedišta društva, dok se cjelokupno poslovanje društva fizički nalazi u Zagrebu. Proizvodnja se odvija u proizvodnom pogonu u Zagrebu, adresa Čulinečka cesta 123, prema važećoj dokumentaciji. Veleprodaja i maloprodaja se odvijaju putem fizičkog maloprodajno-veleprodajnog poslovnog prostora u okviru proizvodnog pogona. Na istoimenoj adresi se nalazi i skladište Proteos internet trgovine.

Napominjemo da na adresi u Splitu nije moguće kupiti Proteos proizvode, niti dobiti ikakve informacije o Proteos brendu ili tvrtki Proteos usluge d.o.o.

Kupac se smatra svaka pravna i fizička osoba čije se sjedište/prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske, EU ili zemljama izvan EU, te koja izvrši kupnju u Proteos maloprodajno-veleprodajnoj fizičkoj trgovini, ili napravi narudžbu putem Proteos.hr internet trgovine ili putem telefona 01/5520-932. 

Sukladno članku 43. Zakona o zaštiti potrošača, ugovor (kupnju) u ime i za račun maloljetnika ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, odnosno djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.

Uvjeti poslovanja Proteos usluge d.o.o. Proteos.hr internet trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (N.N. 79/2007; 125/07; 79/09; 89/09), glava VII. – Ugovor sklopljen na daljinu, te predstavljaju prethodnu obavijest u smislu Članka 43. ZZP.

Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. 

Autorska prava su u cijelosti zadržana. Cjelokupan sadržaj na stranici www.proteos.hr  su vlasništvo tvrtke Proteos usluge d.o.o. Sav sadržaj koji se nalazi na našim stranicama, ukoliko nije u osobne svrhe, ne smije se bez našeg dopuštenja koristiti, niti dalje ustupati trećim stranama. Autorska prava u bilo kojem skinutom materijalu nisu prenosiva na onoga tko ih skida ili kopira. Nije dozvoljeno reproducirati objavljivati, distribuirati, pokazivati, modificirati, kreirati derivirani rad, prodavati ili sudjelovati u prodaji, ili eksportirati u nijednom slučaju, u cjelini ili u dijelovima, bilo koji dio sadržaja i stranica.

Proteos usluge d.o.o. zadržava pravo na izmjenu ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave.

NARUČIVANJE PROIZVODA

Narudžba Proteos proizvoda smatra se svaka usmeno, pismeno ili internetski iskazana želja ili namjera za stjecanjem Proteos proizvoda.

Narudžbom proizvoda Kupac potvrđuje prihvaćanje uvjeta poslovanja. 

Upit o cijeni, traženje pismene ponude ili upit o karakteristikama ne smatra se naručivanjem proizvoda.

Proizvode je moguće naručiti:

  • putem internet trgovine www.proteos.hr,
  • putem telefona 01/5520-932,
  • putem e-mail adrese info@proteos.hr,
  • putem usmenog naloga preko treće osobe

Proizvodi su naručeni onog trenutka kada osoba pritisne gumb naruči na internet trgovini ili pozitivno završi razgovor s agentom. Osoba koja proizvode naručuje od toga trenutka nadalje se smatra Kupcem i pripadaju joj sva prava i obveze u skladu sa trenutno važećim zakonima. 

CIJENE

Sve cijene su navedene u kunama s uključenim PDV-om. Cijene vrijede u trenutku naručivanja, u slučaju da se cijena tijekom narudžbe promijeni prodavatelj će o tome prethodno obavijestiti kupca i zatražiti potvrdu narudžbe prema novim cijenama. Zadržavamo pravo na pogrešku u navođenju cijena iz razloga više sile. U slučaju pogreške u navedenim cijenama, pravovremeno ćemo obavijestiti Kupca i nećemo ga teretiti za pogrešnu cijenu. 

U rijetkim slučajevima, zbog tehničkih nesavršenosti sistema, moguće je da naručeni artikl nije više dostupan. U takvim slučajevima ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku da artikl nije dostupan, te vam odmah vratiti eventualno uplaćena sredstva.

 

PLAĆANJE

Plaćanje je moguće izvršiti:

  • gotovinom u Proteos maloprodajno-veleprodajnoj trgovini
  • jednokratno kreditnom/debitnom karticom u Proteos maloprodajno-veleprodajnoj trgovini
  • beskamatno na 6 rata American ili MasterCard kreditnom karticom u Proteos maloprodajno-veleprodajnoj trgovini
  • općom uplatnicom ili doznakom putem internet bankarstva na naš račun
  • gotovinom (pouzeće) izravno na ruke dostavljaču prilikom dostave

 

PLAĆANJE OPĆOM UPLATNICOM I INTERNET BANKARSTVOM

Primatelj uplate:
Proteos usluge d.o.o.
Vukovarska 59
21000 Split
Hrvatska 

IBAN HR4524840081107436123
Raiffeisenbank Austria d.d.
Magazinska cesta 69
10000 Zagreb
SWIFT: RZBHHR2X

Poziv na broj: datum narudžbe, broj narudžbe ili OIB kupca
Model: 00 ili 67

Opis plaćanja: uplata za suplemente ili uplata za broj ponude ili broj narudžbe sa weba

Po izvršenoj uplati, pošaljite nam potvrdu uplate na email info@proteos.hr. Proizvode šaljemo isti radni dan po primljenoj potvrdi uplate ili po primitku sredstava na naš račun. Ukoliko narudžba ne bude plaćena u roku 48 sati do trenutku izrade narudžbe i ne javite nam o razlozima ne plaćanja, narudžbu ćemo poništiti i osloboditi proizvode za daljnju prodaju.

 

PLAĆANJE KREDITNOM / DEBITNOM KARTICOM

Plaćanje karticama trenutno je iz tehničkih razloga moguće samo u Proteos fizičkoj maloprodajno-veleprodajnoj trgovini u Zagrebu. Prihvaćamo sve debitne kartice, Mastercard i VISA kreditne kartice putem RBA POS uređaja, American Express kreditne kartice putem AmEx uređaja.

Plaćanje karticama na rate
MasterCard i American Express kreditnim karticama u Proteos maloprodajno-veleprodajnoj trgovini moguće je plaćanje na 6 rata bez kamata.

 

SIGURNOST PLAĆANJA KREDITNIM KARTICAMA

Sigurnost plaćanja kreditnim karticama osiguravaju RBA d.d. putem suvremenog beskontaktnog POS uređaja za plaćanje i  American Express putem AmEx uređaja za plaćanje. Zaštita osobnih podataka se odvija u skladu sa Proteos politikom zaštite osobnih podataka.

DOSTAVA

Ponuđeni načini dostave:

  • osobno preuzimanje u Proteos trgovini u Zagrebu
  • dostava GLS-om (preporučeno)
  • dostava Hrvatskom Poštom
  • dostava putem GLS paketomata
  • dostava putem Tiska

 

1. OSOBNO PREUZIMANJE U PROTEOS TRGOVINI

Sve napravljene narudžbe je moguće osobno preuzeti i platiti u Proteos maloprodajno-veleprodajnoj trgovini u Zagrebu, adresa Čulinečka cesta 123. Narudžba putem web stranice i potom osobno preuzimanje ili preuzimanje u ime nekoga (uz prethodnu napomenu prilikom izrade narudžbe) jednostavan je način kako osigurati da proizvod bude na zalihi prilikom dolaska u trgovinu. Sve napravljene narudžbe sa preuzimanjem u Proteos trgovini, a ne preuzete na dan naznačen za preuzimanje bez za to danog valjanog razloga, obrisat ćemo iz sustava istekom dana označenog za preuzimanje.

 

2. DOSTAVA PUTEM GLS DOSTAVNE SLUŽBE (preporučeno)

Proteos usluge d.o.o. za obavljanje usluge dostave ima sklopljen važeći ugovor sa GLS Croatia d.o.o. prijevozničkom tvrtkom. GLS obavlja uslugu dostave paketa na području cijele Republike Hrvatske putem vlastitih vozila i špeditera. Iznimka mogu biti pojedini otoci ili udaljena mjesta gdje GLS može koristiti usluge Hrvatske Pošte prema aktualnim GLS uvjetima poslovanja.

Svi narudžbe napravljene do 14 sati bivaju predane u GLS vozilo isti dan. Za narudžbe napravljene nakon 14 sati ne možemo garantirati hoće li biti predane GLS-u isti dan ili idući radni dan. Napominjemo da ako je dan i vrijeme narudžbe petak nakon 14 sati, tada je najvjerojatnije da će narudžba na utovar u GLS vozilo ići tek u ponedjeljak, obzirom da GLS preko vikenda ne radi. U praksi, maksimalno ćemo se potruditi da sve narudžbe napravljene preko tjedna za našeg radnog vremena (9-19 sati) u okviru naših tehničkih mogućnosti i nadležnosti budu predane špediciji na dostavu isti radni dan.

Od trenutka utovara u GLS vozilo do trenutka dostave na kućnu adresu u praksi najčešće prođe 24 sata, tj. većina narudžbi bude na dostavi idući radni dan. Ako je narudžba utovarena u petak do 14 sati, tada će na dostavi biti najranije u ponedjeljak. Zbog prirode posla dostave (uvjeti na cestama), dostave u specifične zone poput otoka ili prirode preko granične dostave u Dubrovačko-neretvansku županiju, ne možemo garantirati da će paketi obavezno biti dostavljeni u roku 24 sata. U praksi, ako se ne radi o otocima, udaljenim mjestima i preko graničnoj dostavi, većina paketa bude dostavljena najkasnije u roku 48 sati, osim vikendom kada GLS ne radi.  

Primatelj paketa će po predaji paketa u GLS sustav dobiti SMS obavijest na priloženi broj mobitela sa informacijama o planiranom vremenu dostave i iznosu za plaćanje. Prije dostave paketa dostavljač će obaviti i telefonsku najavu dostave na priloženi kontakt broj telefona.

Ukoliko GLS dostavljač ne pronađe primatelja paketa na adresi i ne uspije se putem telefona dogovoriti za lokaciju isporuke, paket se vraća na nadležni GLS depo. GLS depoi nisu uredi Hrvatske pošte, već udaljena skladišta paketa na pojedinim lokacijama u Hrvatskoj. GLS ne može ostaviti neuspješno dostavljene pakete u uredima Hrvatske pošte za naknadno preuzimanje. 

Paket je moguće preuzeti na GLS depou uz prethodni dogovor s nama ili GLS-om. U suprotnome paket ide na ponovni pokušaj dostave naredni radni dan. Ukoliko se paket niti naredni radni dan ne uspije dostaviti i ne preuzme na GLS-depou, paket će se vratiti natrag nama.

Proteos usluge d.o.o. zadržava pravo teretiti primatelja paketa za trošak neuspjele dostave ukoliko paket bez obrazloženja i bez najave ne bude dostavljen, bude odbijen primitak i vraćen paket natrag nama.

Ukupni trošak GLS dostave po paketu iznosi 30 kn sa PDV-om, a za sve narudžbe proizvoda u vrijednosti iznad 200 kn dostava je besplatna. 

Kod GLS dostave paketa plaćanje naručenih proizvoda je moguće izravno gotovinom GLS dostavljaču u trenutku dostave (popularno plaćanje pouzećem).

Molimo vas da paket u trenutku dostave prije prihvaćanja dostave i prije plaćanja otvorite i pregledate je li proizvodi odgovaraju naručenima. Nakon što je paket prihvaćen i plaćen, smatra se da je dostava narudžbe uspješno obavljena i Proteos usluge d.o.o. zadržava pravo ne prihvaćanja daljnjih reklamacija o krivo poslanim proizvodima.

 

3. DOSTAVA PUTEM HRVATSKE POŠTE

Proteos usluge d.o.o. ima sklopljen važeći ugovor o isporuci paketa putem HP Ekspres usluge Hrvatske Pošte. Najveća prednost ovog tipa dostave u odnosu na preporučeni GLS način dostave je to što paketi osim dostave izravno na adresu mogu biti i dostavljeni u lokalni ured Hrvatske Pošte.

Ovaj način dostave je prikladan za sve primatelje kojima je lokalni ured Hrvatske Pošte u neposrednoj blizini ili zbog nekog razloga nisu dostupni GLS dostavljaču tijekom radnog vremena kad se obavlja dostava.

Sve narudžbe napravljene do 14 sati bit će uručene špediciji isti radni dan (ako je vikend onda ponedjeljak). Za narudžbe koje su napravljene nakon 14 sati iz tehničkih razloga domene vršitelja usluge dostave, ne možemo garantirati slanje paketa isti radni dan. U praksi, maksimalno ćemo se potruditi da sve narudžbe napravljene preko tjedna za našeg radnog vremena (9-19 sati) budu predane špediciji  isti radni dan.

Očekivano vrijeme dostave Hrvatskom Poštom HPekspres uslugom je 2-3 radna dana od trenutka predaje paketa Hrvatskoj Pošti.

Svi paketi poslani Hrvatskom Poštom HPekspres uslugom nakon neuspjele dostave će biti predani u lokalni poštanski ured. O adresi poštanskog ureda i vremenu mogućeg preuzimanja paketa primatelju paketa će biti ostavljena papirnata obavijest u poštanski sandučić. Ne možemo garantirati da će HP dostavljač telefonski kontaktirati primatelja paketa prilikom dostave, kao ni da će primatelj paketa prilikom HP dostave prethodno dobiti SMS obavijest o datumu dostave.

Ukoliko ste naručili dostavu putem Hrvatske Pošte, a nemate ispravno označen poštanski sandučić na adresi, molimo Vas da nam napomenete način gdje i kako da dostavljač ostavi obavijest kako bismo to posebno naglasili na paketu.

Cijena HP dostave po paketu iznosi 30 kn sa PDV-om, a za sve narudžbe proizvoda u vrijednosti iznad 200 kn dostava je besplatna. 

Kod dostave Hrvatskom Poštom paket je također moguće platiti pouzećem prilikom preuzimanja paketa.

Napominjemo da u slučaju plaćanja pouzećem Hrvatska Pošta dodatno naplaćuje 1.66% provizije od iznosa plaćanja za takozvanu proviziju za slanje novca nama. Ta provizija nije uračunata u 30 kn troška dostave, niti u besplatnu dostavu i primatelj paketa je svakako plaća naknadno Hrvatskoj Pošti!

U prijevodu ako je narudžba proizvoda 100 kn i plaćate pouzećem, ukupni trošak narudžbe će iznositi (100+30)*1,0166=132,15 kn. Ukoliko je narudžba 1000 kn i plaćate pouzećem, ukupni trošak narudžbe će iznositi 1000*1,0166= 1016,60 kn.

GLS u odnosu na Hrvatsku Poštu ne naplaćuje ikakvu proviziju za slanje novca nama!

Obzirom na cijene dostave, ako plaćate pouzećem dostava izbora je definitivno GLS!

Ako provizija za slanje novca nama nije toliko bitna i najlakši način za preuzimanje paketa Vam je lokalni poštanski ured, onda definitivno izaberite opciju slanja Hrvatskom Poštom.

 

3. DOSTAVA PUTEM GLS PAKETOMATA

GLS osim usluge izravne dostave na vrata pruža uslugu preuzimanja paketa na lokalnom GLS paketomatu, na kojem je ujedno moguće i plaćanje pouzećem.

Za ovaj način dostave vrijede svi prethodno navedeni parametri obrade i predaje paketa kao pod točkom 2. osim što u ovom slučaju GLS neće pokušavati dostavu na kućna vrata izravno primatelju, već će paket ostaviti u naznačeni GLS paketomat.

Ovaj način dostave je možda najviše pogodan korisnicima koji se nalaze u neposrednoj blizi GLS paketomata. 

Napominjemo da GLS paketomata nema po cijeloj Hrvatskoj, stoga prvo provjerite na ovom linku lokacije paketomata.

Cijena i uvjeti slanja paketa vrijede kao i za točku 2.

 

4. DOSTAVA PUTEM TISKA

Dostava paketa putem Tiska je moguća isključivo uz prethodnu uplatu ukupnog iznosa narudžbe na naš račun. Tisak ne nudi uslugu plaćanja pouzećem, stoga nije moguće platiti narudžbu prilikom preuzimanja na kiosku ili paketomatu Tiska.

Narudžba će biti predana na kiosk Tiska isti dan po primitku uplate na naš račun. Kupac će dobiti povratno putem e-maila ili SMS-a tracking broj paketa Tiska i očekivano vrijeme dostave.

U praksi, očekivano vrijeme dostave putem Tiska iznosi 2-3 radna dana.

Napominjemo da prije izbora ove metode dostave provjerite na ovom linku šifru i adresu kioska Tiska na koji želite primiti narudžbu.

JEDNOSTRANI POVRAT PROIZVODA PREMA UREDBI EU

Prema Uredbi EU i Zakonu o zaštiti potrošača Potrošač može, ne navodeći razlog, raskinuti narudžbu, u roku od 14 dana od dana potpunog primitka narudžbe. Da bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora Proteos usluge d.o.o. dostaviti ispunjen Obrazac u kojem navodi da raskida ugovor i vratiti naručene proizvode ili poslati potvrdu da ih je poslao natrag. Ispunjeni Obrazac nam molimo Vas dostavite putem e-mail-a info@proteos.hr ili priložen u paketu zajedno sa proizvodima. Potreban nam je isključivo da bismo mogli pravdati storno računa Poreznoj upravi.

U Obrascu navedite kontakt podatke i osobu koja je izvršila plaćanje narudžbe kako bismo mogli izvršiti povrat novca. Potvrdu primitka Obrasca o jednostranom raskidu narudžbe dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, putem navedenog željenog načina kontakta u Obrascu.

Obveze Potrošača (kupca) i Prodavatelja u slučaju jednostranog raskida ugovora

U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP) od potpunog primitka narudžbe. Dokaz potpunog primitka narudžbe smatra se potpisanim od strane Potrošača dokument dostavne službe o izvršenoj dostavi. Kupac također snosi i trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Umanjenje vrijednosti robe za potrebe utvrđivanja prirode, obilježja i funkcionalnosti robe definira se kao korištenje jedne servirne doze prema deklaraciji navedenoj na proizvodu. Proteos usluge d.o.o. će primitak vraćenih proizvoda evidentirati foto-video dokumentacijom, izvagati neto težinu proizvoda ovjerenom baždarenom vagom, te kompletnu foto-video dokumentaciju primitka, mjerenja i napravljeni zapisnik poslati natrag Potrošaču.

U slučaju da je Potrošač primio uredno zapakiran i neoštećen proizvod, a vratio vidljivo korišten i oštećen proizvod ili je od proizvoda iskoristio količinu veću od jedne servirne doze, a pozivajući se na Članak o jednostranom raskidu ugovora na daljinu, Proteos usluge d.o.o. nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava.

U slučaju da je Potrošač vratio proizvod za koji smatra da je neispravan ili da nije onakav kakvim ga se prikazuje, a proizvod nije koristio, nije oštetio i iz proizvoda je iskoristio svega jednu servirnu dozu za utvrđivanje njegove ispravnosti, Proteos usluge d.o.o. će Potrošaču po primitku proizvoda bez odlaganja izvršiti cjelokupni povrat uplaćenih sredstava.

Ukoliko Potrošač nije obavio povrat proizvoda u navedenom roku od 14 dana po primitku cjelokupne narudžbe smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe u propisanom roku, te Prodavatelj nije dužan izvršiti ikakav povrat uplaćenih sredstava.

Ukoliko je Kupac vratio proizvod u skladu sa Jednostranim raskidom narudžbe i gore navedenim uvjetima, Proteos usluge d.o.o. će po primitku Obrasca i proizvoda ili potvrde o slanju proizvoda od Kupca natrag prema Prodavatelju, bez odgađanja izvršiti cjelokupni povrat sredstava, osim onih koje su prema gore navedenom obaveza kupca.

REKLAMACIJE I POVRAT PROIZVODA

U Europskoj uniji vrijedi univerzalno jamstvo na ispravnost i funkcionalnost svih proizvoda u trajanju od dvije godine od trenutka kupnje odnosno dostave proizvoda.

Kako bi trgovinsko poslovanje bilo na obostrano zadovoljstvo, shvaćamo ga kao dvosmjeran proces. U jednom smjeru ono obuhvaća pružanje maksimalnog proizvoda i usluge od nas prema korisniku, a u drugom smjeru novac, protuuslugu i povratnu informaciju u vidu komentara, recenzije ili povrata proizvoda od korisnika prema nama. U skladu s time, Proteos usluge d.o.o. donosi slijedeću politiku reklamacija i povrata proizvoda.

 

  • Oštećenja proizvoda

Potrošač je dužan prilikom preuzimanja robe provjeriti eventualna oštećenja i odmah reklamirati dostavljaču koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva oštećenja. Ukoliko prije potpisa dokumenta dostave dostavljaču ne provjerite ispravnost pošiljke, nakon što ste potpisali dostavnicu, nema načina kako da jednoznačno utvrdimo da su eventualna fizička oštećenja na proizvodima nastala kao posljedica našeg ili rukovanja od strane dostavljača.

Proteos usluge d.o.o. nije dužan prihvatiti reklamacije i izvršiti zamjenu proizvoda ili povrat novca zbog eventualnih oštećenja ili pogrešno poslanih proizvoda ukoliko ste nam to prijavili tek nakon što ste potpisali dostavnicu i preuzeli originalno zapakiran paket.

Maksimalno ćemo Vam izaći u susret kako i kad god to možemo, ali molimo Vas, otvorite i pregledajte svaki paket ispred dostavljača prije potpisa dostavnice. Mi svaki paket pojačano zapakiramo i mehanički osiguramo da se maksimalno preveniraju eventualna oštećenja proizvoda kao posljedica manipulacije paketa u procesu dostave. S druge strane dostavljači s kojima radimo u praksi paze na pakete i vrlo rijetko smo do sada imali ikakvih problema u dostavi. Međutim, oštećenja tijekom dostave se svejedno mogu dogoditi i u principu se shvaćaju kao prirodna nuspojava ili rizik posla dostave. U takvim uvjetima, nije nam ikakvi problem izvršiti zamjenu proizvoda ili povrat sredstava, samo je potrebno da otvorite i pregledate paket prije potpisa dostavnice. Ukoliko je paket vidljivo oštećen ili sadrži pogrešno poslane proizvode, jednostavno ga odbijte preuzeti. Paket će se vratiti nama, a mi ćemo Vam bez odlaganja poslati novi. 

Ukoliko fizički oštećen paket svejedno prihvatite i potpišete dostavnicu, nemamo načina kako dokazati da oštećenja nisu nastala Vašim rukovanjem. U tom slučaju pravno nismo dužni izvršiti zamjenu proizvoda ili povrat sredstava na temelju reklamacije oštećene robe. 

 

  • Pogrešno poslani proizvodi

Ukoliko paket prihvatite i potpišete dostavnicu, a naknadno utvrdite da se unutra nalaze pogrešno poslani proizvodi ili proizvodi pred istek roka trajanja i odlučite nam to prijaviti i tražiti zamjenu, obavezno pritom sačuvajte priloženi račun.

Svaki Proteos račun osim podataka o kupcu sadrži i LOT broj proizvoda poslanog po tom računu. Preko LOT broja možemo lako utvrditi istinitost Vaših tvrdnji i ukoliko je proizvod neoštećen i ne konzumiran izvršiti zamjenu proizvoda.

Bitno je za naglasiti da ukoliko ste potpisali dostavljaču dostavnicu (time automatski prihvatili narudžbu kao ispravnu), potom otvorili i konzumirali proizvod koji je s naše strane pogrešno poslan, za istog nismo dužni po ijednom Zakonu ili Uredbi EU napraviti zamjenu ili izvršiti ikakav povrat sredstava. U tom slučaju nećemo poslati novi proizvod, niti imate pravne osnove da nam po nekoj osnovi vratite postojeći, obzirom da ste defacto potpisali dostavljaču da ste primili ispravnu pošiljku. Ipak, ukoliko je pogrešno poslani proizvod jeftiniji od naručenog i plaćenog proizvoda, napravit ćemo storno računa, izdati novi račun za poslani proizvod i vratiti Vam razliku više uplaćenih sredstava. Ukoliko je pogrešno poslani proizvod skuplji od onog kojeg ste naručili, naša je krivnja i nemamo Vas ikakvo pravo tražiti da nam uplatite razliku ili vratite poslani proizvod.

 

  • Istek roka trajanja

Proteos usluge d.o.o. se obvezuje isporučiti proizvod minimalnog roka trajanja onoliko koliko je prema uputama za upotrebu na deklaraciji proizvoda potrebno da se proizvod od trenutka primitka uz redovnu dnevnu upotrebu potroši.

Ukoliko ste proizvod primili i primijetili da je rok trajanja naveden na proizvodu kraći od planiranog vremena potrošnje prema uputama za upotrebu, molimo Vas da nam bez odlaganja i bez korištenja proizvoda javite kako bismo izvršili zamjenu što prije moguće i u cjelokupnom iznosu. Ukoliko dostavu prihvatite i proizvod počnete koristiti, a tek naknadno primijetite da je rok trajanja kraći od planiranog vremena upotrebe, tada nam proizvod vratite natrag u trgovinu ili javite adresu za pokupljanje da organiziramo povrat. Pokupljanje ćemo obaviti o vlastitom trošku. Kada proizvod stigne nama natrag, napravit ćemo foto-video dokumentirani zapisnik mjerenja preostale količine na ovjerenoj baždarenoj vagi, te Vam poslati novi proizvod umanjen za potrošenu količinu. 

Ukoliko ste proizvod primili, pri isporuci je bio urednog roka trajanja i bez vidljivih oštećenja, a rok trajanja mu je istekao zbog ne redovitog korištenja i ne pridržavanja uputa za upotrebu istaknutih na proizvodu, te nam niste prijavili neke druge primjedbe ili neispravnost proizvoda po drugoj osnovi, Proteos usluge ne odgovara za istek roka trajanja zbog djelovanja vremena, stoga nemamo ikakvu obvezu izvršiti povrat novca ili zamjenu proizvoda.

 

  • Sumnja u zdravstvenu ispavnost 

Proteos usluge d.o.o. se obvezuje isporučiti potpuno zdravstveno ispravne proizvode, s rokom trajanja u trenutku dostave primjerenim predviđenom trajanju upotrebe proizvoda prema uputama za upotrebu navedenima na deklaraciji.

Zdravstvenu ispravnost proizvoda osiguravamo i potvrđujemo nizom mjera propisano internim HACCP planom i kontrolirano od strane nadležnih institucija RH.

U slučaju da ste proizvod primili i počeli koristiti, te iz nekog razloga počeli sumnjati u njegovu zdravstvenu ispravnost, molimo Vas da nam bez odlaganja javite na info@proteos.hr,  putem broja telefona 01/5520-932 ili nam donesite proizvod natrag u trgovinu.

Sumnju u zdravstvenu ispravnost Proteos proizvoda nije problem razjasniti. Svaki naš proizvod na sebi nosi LOT broj po kojem je bez problema u vrlo kratkom roku moguće utvrditi, kada je i od kojih sirovina proizveden. U arhivi čuvamo pohranjene kontrolne uzorke svakog Proteos proizvoda i ulaznih sirovina. Ukoliko bude potrebe, bez odlaganja ćemo po dojavi ili povratu proizvoda izvršiti neovisnu kontrolnu analizu u akreditiranim laboratorijima (Labosan d.o.o. i Croatiakontrola d.o.o.). Ovisno o rezultatima analize ćemo poduzeti za to HACCP planom predviđene mjere (povlačenje proizvoda sa tržišta, reklamaciju sirovina…) i obaviti zamjenu proizvoda ili povrat sredstava.

 

  • Sumnja u funkcionalnost proizvoda

Proteos usluge d.o.o. se obvezuje isporučiti zdravstveno ispravan proizvod. Obzirom da se radi o dodacima prehrani, a ne lijekovima, izvan tvrdnji propisanih od strane EFSA-e ne možemo sa sigurnošću tvrditi da iti jedan Proteos proizvod povećava neku tjelesnu funkciju.

Proteos se trudi osigurati maksimalnu kvalitetu suplemenata po pitanju nivoa kvalitete sirovina, načina proizvodnje i zdravstvene ispravnosti. Nakon višegodišnjeg iskustva u proizvodnju dodataka prehrani, svi naši proizvodi su se pokazali empirijski prema iskustvima korisnika kvalitetno i učinkovito rješenje u sportskoj suplementaciji.

Kada se radi o povećanju performansi dodacima prehrani, uvijek ostaje na individualnom krajnjem korisniku da procijeni koji mu proizvodi najviše odgovaraju i najviše pridonose povećanju performansi.

Stoga, ukoliko imate sumnju na funkcionalnost nekog našeg proizvoda u smislu povećanja performansi, kontaktirajte nas, potrudit ćemo se otkloniti moguće nedostatke ili nepravilnosti upotrebe, ponuditi neko drugo, bolje rješenje ili alternativni proizvod, ali nismo u obvezi izvršiti povrat ili zamjenu proizvoda samo na temelju subjektivnog dojma da neki Proteos proizvod ne radi, pogotovo nakon što je zdravstveno ispravan i već djelomično ili potpuno iskorišten.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine”, br. 41/14) obaviještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to putem pošte ili interneta na adresu:

PROTEOS USLUGE D.O.O.
ČULINEČKA CESTA 123,
10000 ZAGREB
email: info@proteos.hr
telefon: 01/5520-932

Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.

 

RJEŠAVANJE SPOROVA

Sve eventualne sporove nastojat ćemo riješiti dogovorom i mirnim putem. Ukoliko to ne bude moguće, za rješavanje sporova nadležan je Trgovački sud u Splitu.

IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

 

1. OPĆENITO

25. svibnja 2018. započinje obvezna primjena Uredbe Europske unije 2016/679 (dalje: Uredba), a koja se odnosi na zaštitu osobnih podataka fizičkih osoba s prebivalištem u državama članicama Europske unije. Proteos usluge d.o.o. Vas ovom Izjavom upoznaje s kojim Vašim osobnim podacima raspolažemo, na koji način ih obrađujemo, u koje ih svrhe upotrebljavamo, kao i s Vašim pravima povezanima s obradom osobnih podataka.

Osoba odgovorna za zaštitu osobnih podataka: Ivo Dokoza, Proteos usluge d.o.o., Čulinečka cesta 123, 10000 Zagreb, info@proteos.hr

 

2. VRSTE OSOBNIH PODATAKA

Vrste osobnih podataka koje Proteos usluge d.o.o. upotrebljava:

a) Vaši osobni podaci koji su nužni za obradu i slanje narudžbi, izdavanje i dostavu računa: ime i prezime, adresa za slanje (ulica, kućni broj, mjesto, grad, poštanski broj), adresa za dostavu računa ukoliko je različita od adrese za slanje paketa, e-mail unesen prilikom kreiranja narudžbe ili prijave na newsletter, podaci za kontakt (kontakt telefon, mobitel, e-mail), OIB.

b) Svi ostali osobni podaci uneseni u napomenu prilikom izrade narudžbe, potrebni za kreiranje narudžbe i izdavanje računa.

c) Podaci o naručenim proizvodima, količinama, popustima, kuponima.

d) Podaci o sportovima, interesima, aktivnostima, bolestima ili stanjima korisnika koje nam korisnici ustupe radi preciznije korisničke podrške i upute o izboru proizvoda.

e) Podaci za traženu uslugu slanja newsletter email-a ili fizičkim putem, ukoliko su drugačiji od podataka za naručivanje.

f) Svi ostali podaci koje nam korisnici ustupe u svrhu naprednije korisničke podrške, a koje bi korisnik mogao smatrati osobnim podacima po bilo kojoj osnovi.

 

3. ZAKONITOST OBRADE OSOBNIH PODATAKA, NAČIN I SVRHA OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Obrada je zakonita ako
(I) ste dali privolu za obradu svojih osobnih podataka,
(II) ako je obrada nužna za obradu narudžbe ili kako bi se omogućila korisnička podrška na Vaš zahtjev prije kreiranja narudžbe,
(III) ako je obrada nužna radi poštovanja pravnih obveza društva Proteos usluge d.o.o. prema važećim pravnim aktima,
(IV) ako je obrada nužna kako bi se zaštitili Vaši interesi i unaprijedila naša korisnička podrška u cilju pružanja Vama boljih proizvoda i usluga,
(V) ako je obrada nužna za izvršavanje zadaće od javnog interesa ili radi djelovanja na zahtjev službenih državnih tijela i institucija,
(VI) ako je obrada nužna za potrebe legitimnih interesa Proteos usluge d.o.o., osim kada su od tih interesa jači Vaši interesi ili temeljna prava i slobode.

 

4. SVRHA I NAČINI OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Proteos usluge d.o.o. navedene podatke koristi maksimalno pažljivo, primjereno i u onom opsegu koliko je neophodno za procesuiranje narudžbi i pružanje adekvatne korisničke podrške na visokom nivou.

Visokim nivoom korisničke podrške smatramo individualno prilagođavanje svakom korisniku, njegovim zahtjevima, interesima, pravima i potrebama kako bi korištenje naših proizvoda bilo što učinkovitije i korisniku prilagođeno.

Ističemo da je sa strane korisnika/kupca naših proizvoda obveza davanja osobnih podataka u svrhu procesuiranja narudžbi i izdavanja računa za isporučene proizvode predviđena i važećim zakonskim i podzakonskim hrvatskim i europskim propisima.

Ako odbijete pružiti osobne podatke iz točke 2. a) i b) ove Izjave, Proteos usluge d.o.o. zadržava pravo odbiti izdavanje računa i isporuku robe, te poništiti narudžbu.

Proteos usluge d.o.o. koristi nekoliko automatiziranih i ručnih načina obrade osobnih podataka svih korisnika, pa se na taj način obrađuju i Vaši podaci.

U načine obrade osobnih podataka spada analiza MS Office i MySQL baza podataka, automatski ili ručno.

Proteos usluge d.o.o. obradu osobnih podataka vrši apsolutno samostalno i interno, bez da ikad koristi ijedan drugi vanjski servis ili pomoć neke druge pravne ili fizičke osobe.

Primarni cilj obrade osobnih podataka je isporuka roba i usluga, te izdavanje računa, sekundarni cilj je individualno prilagođavanje potrebama i zahtjevima naših korisnika, tercijarni cilj je analiziranje učinkovitosti i optimizacija naših proizvoda i poslovnih procesa u svrhu bolje korisničke podrške i zadovoljstva, te kvartarni cilj informiranje korisnika o aktualnim pogodnostima, popustima i uslugama koje može ostvariti.

Kad se radi o kvartarnom cilju, informiranju korisnika, maksimalno se trudimo ne uznemiravati korisnika, odnosno izostavit ćemo sve informiranje koje korisnik iz bilo kojeg razloga ne želi ili misli da bi mu ometalo svakodnevni život i privatnost.

Ultimativni cilj obrade osobnih podataka s naše strane je jedino i isključivo maksimalno zadovoljstvo korisnika našim proizvodima i uslugama, stoga ćemo svaku obradu osobnih podataka prilagoditi po mjeri samog korisnika, njegovim zahtjevima i potrebama.

Proteos usluge d.o.o. ima pravo obrađivati Vaše podatke i u slučajevima kada to od nas traže aktualni važeći zakoni i drugi pravni propisi RH i EU, službena tijela i institucije RH i EU, te svakodnevna obrada podataka u svrhu legitimnog unaprijeđenja naših internih proizvodnih i poslovnih procesa, komunikacije s poreznom upravom, carinom, sanitarnom inspekcijom, veterinarskom inspekcijom, tržišnom inspekcijom i drugim državnim organima nadzora.

Ovdje izloženoj proceduri obrade osobnih podataka možete uvijek prigovoriti nakon čega će Proteos usluge d.o.o. razmotriti Vaš prigovor, te prekinuti s takvom obradom osobnih podataka, osim ako ne postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu koji nadilaze Vaše interese, prava i slobode. Način podnošenja prigovora ovoj obradi detaljnije je izložen pod točkom 7 ove Izjave.

 

5. NAČIN ČUVANJA I PROSLJEĐIVANJE OSOBNIH PODATAKA

Svi osobni ili bilo koji drugi podaci ustupljeni društvu Proteos usluge d.o.o. ostaju jedino i isključivo unutar društva.

Jednostavnim rječnikom rečeno, mi nikome, ali apsolutno nikome ustupamo ikakve osobne podatke, niti koristimo usluge drugih servisa, pravnih ili fizičkih osoba u svrhu obrade ili pomoći oko obrade osobnih podataka, kreiranja marketinških planova, usmjeravanja naših proizvodnih ili poslovnih procesa ili u svrhu bilo kakve druge potrebe koja bi uključivala ili eventualno mogla uključivati ikakvo proslijeđivanje osobnih podataka iz naših baza podataka.

Proteos usluge d.o.o. čak i kompletno knjigovodstvo vodi samostalno, a vanjskom knjigovodstvenom servisu ustupa samo krajnje brojke bez ikakvih osobnih podataka kupaca.

Ukratko, svi osobni podaci koje nama ustupite ostaju isključivo kod nas i ne idu igdje dalje, čak i u slučajevima prisilne naplate potraživanja kada putem vlastitog internog pravnog zastupnika pokrećemo proces prisilne naplate. 

Fizičko mjesto pohrane osobnih podataka ustupljenih Proteos usluge d.o.o. nalazi se na VPS-u (virtual private server) Tier III kategorije sigurnosne zaštite, tvrke IT Soft d.o.o. iz Jastrebarskog. Tvrtka IT Soft d.o.o. usluge servera pruža i vodećim bankama u državi, te državnim institucijama (e-porezna, e-građanin, e-imenik..). Proteos.hr web stranica, Proteos baze podataka i kompletni knjigovodstveni sustav se nalazi na virtualnom privatnom serveru pod SSL enkripcijom, a koji potpuno autonomno održavamo, bez pomoći treće strane. Dakle, naša web stranica i baze podataka se ne nalaze na shared host serveru, već kriptirano na privatnom serveru unutar IT Soft d.o.o. infrastrukture, kojem samo mi imamo pristup. Ovo predstavlja trenutno mogući komercijalni stupanj zaštite osobnih podataka u Hrvatskoj. 

Jedini pristup Proteos VPS-u je sa autoriziranih računala unutar Proteos usluge d.o.o., a koji su pod punom liceniranom zaštitom ESET Nod 32 Internet Security software-a. Svako računalo u tvrtki je šifrirano individualnom šifrom koju znaju jedino djelatnik na računalu i osoba odgovorna za zaštitu osobnih podataka. 

U današnjem svijetu asimetričnih virtualnih ugroza kontinuirano pratimo razvoj sustava zaštite i kontinuirano radimo na unaprijeđenju vlastite infrastrukture i procedura na obostranu korist naših korisnika i nas samih.

 

6. VAŠA PRAVA

Proteos usluge d.o.o. s Vašim osobnim podacima postupa sukladno ovdje navedenoj politici i važećim zakonskim i podzakonskim propisima. Vašim osobnim podacima pristup imaju samo oni zaposlenici kojima je to potrebno radi obavljanja radnih zadataka, a treće osobe samo u slučajevima koji su izričito propisani zakonom. 

Prava koja Vam pripadaju:

a) pristup osobnim podacima
U bilo kojem trenutku možete ostvariti pristup Vašim osobnim podacima na način prezentiran u točci 7. Podnošenjem zahtjeva za pristup osobnim podacima, dostavit ćemo Vam Vaše osobne podatke s kojima raspolažemo, njihovu svrhu obrade, kategoriju osobnih podataka, osobe kojima se takvi podaci otkrivaju, razdoblje u kojem će se takvi podaci čuvati, te Vas upoznati s Vašim pravima glede zaštite osobnih podataka. Kontinuirani uvid u sve Vaše osobne podatke s kojima raspolažemo i koje obrađujemo možete dobiti i registracijom na našoj web stranici www.proteos.hr

b) ispravak osobnih podataka
Ako smatrate da je neki od Vaših osobnih podataka netočno ili nepotpuno naveden u zbirkama osobnih podataka voditelja obrade, podnošenjem zahtjeva uz navođenje ispravnog ili dodatnog osobnog podatka, takav osobni podatak ćemo izmijeniti sukladno Vašem zahtjevu.

c) brisanje osobnih podataka
Od nas možete zatražiti brisanje svojih osobnih podataka ako ih, po Vašem mišljenju, obrađujemo nezakonito, ako ne postoji više pravna osnova za obradu tih podataka, ako ste povukli privolu za određenu obradu ili ako je Vaš opravdani interes za brisanjem veći od našeg opravdanog interesa da ih zadržimo i obrađujemo. Pritom je važno napomenuti da postoje razlozi koji onemogućavaju trenutačno brisanje Vaših osobnih podataka, poput knjigovodstvenih potreba u skladu s aktualnim Zakonom o računovodstvu, a u svrhu poreznog nadzora od strane nadležnih institucija.

d) ograničenje obrade osobnih podataka
Ako smatrate da je obradu Vaših osobnih podataka potrebno ograničiti dok za to postoji osnova, molimo Vas da istu i navedete u Vašem zahtjevu. Ovo pravo moguće je ostvarivati u sljedećim slučajevima:

  • ako osporavate točnost osobnih podataka – za vrijeme provjere točnosti podataka,
  • ako je po Vašem mišljenju, obrada nezakonita i protivite se brisanju, te umjesto toga tražite ograničenje uporabe Vaših osobnih podataka,
  • ako nam podaci više nisu potrebni za predviđene svrhe, ali su Vama još potrebni radi postavljanja, ostvarivanja ili obrane pravnih zahtjeva
  • ako ste uložili prigovor na obradu po bilo kojoj osnovi

e) mogućnost prijenosa osobnih podataka
Podnošenjem zahtjeva za prenosivost podataka omogućava Vam se zaprimanje osobnih podataka koji se odnose na Vas u strojno čitljivom formatu. Radi se o osobnim podacima koje ste nam pružili aktivno i svjesno (npr. ime, adresa), te onima koji su zabilježeni na temelju Vaše aktivnosti (npr. podaci o potrošnji). Također, ako je tehnički
izvedivo, imate pravo zahtijevati prijenos podataka drugom isporučitelju suplemenata.

f) prigovor na obradu osobnih podataka
Imate pravo prigovoriti obradi Vaših osobnih podataka u svakom trenutku. Ako Vaše podatke obrađujemo radi izvršenja zadaća od javnog  interesa ili zadaća javnih tijela ili se prilikom obrade Vaših podatka pozivamo na naše legitimne interese, možete podnijeti prigovor protiv takve obrade podataka.

g) povlačenje privole
Ako ste dali privolu za obradu Vaših osobnih podataka u pojedinačno određene svrhe, istu možete povući u svako doba. Povlačenjem privole Proteos usluge d.o.o. više neće koristiti Vaše podatke u svrhu za koju ste prvotno dali privolu. Ujedno Vas informiramo kako naknadno povlačenje privole ne utječe na obradu podataka izvršenu prije samog povlačenja privole. Povlačenje privole u cijelosti je besplatno i zahtjev za povlačenje iste nije potrebno obrazložiti.

i) pravo na pritužbu nadzornom tijelu
Ako smatrate da prilikom obrade nismo postupili sukladno propisima koji reguliraju zaštitu podataka, molimo da nam se obratite kako bismo Vam pojasnili naša određena postupanja. U svakom slučaju, imate pravo podnijeti prigovor Agenciji za zaštitu osobnih podataka, odnosno nekom drugom tijelu koje će preuzeti njenu nadležnost u slučaju promjene važećih propisa, a od 25. svibnja 2018. prigovor možete podnijeti i nadzornom tijelu unutar EU.

 

7. OSTVARIVANJE VAŠIH PRAVA

Zaštitu Vaših prava možete zatražiti:
a) putem telefona 01/5520-932,
b) slanjem zahtjeva na adresu Proteos usluge d.o.o., Čulinečka cesta 123, 10000 Zagreb,
c) na e-mail: ivo.dokoza@proteos.hr,
d) ispunjavanjem online obrasca na Kontaktiraj nas

Na Vaš zahtjev odgovorit ćemo unutar 15 dana od zaprimanja istog.

POLITIKA PRIKUPLJANJA KOLAČIĆA

Proteos.hr koristi tehnologiju prikupljanja kolačića kako bismo Vam mogli pružiti maksimalnu podršku i uslugu orijentiranu Vašim potrebama. Prema EU GDPR uredbi za to nam je bila prvo potrebna Vaša suglasnost klikom na “Slažem se” u pozdravnoj poruci.

Hvala Vam što ste prihvatili tehnologiju kolačića i nastavili pregledavati našu stranicu. 

Ovdje možete detaljno pregledati koje kolačiće prikupljamo u skladu sa GDPR.

CookieTipTrajanjeOpis
Zadnji posjet
Izbriši sve kolačiće